Dokładnie miesiąc temu opisywałem problem naszego Czytelnika ze sklepem internetowym Media Expert. Przypomnijmy z grubsza o co chodziło. Czytelnik zakupił w dość konkurencyjnej cenie tabletki do zmywarki Fairy Original All in One Lemon. Problem polegał na tym, że Media Expert dostarczył jedynie 25 z oferowanych na swojej stronie 125 kapsułek.

Zgłębiając bardziej temat, dowiedziałem się, że część klientów którzy również dokonali takiego zamówienia otrzymała pozostałe 100 kapsułek jednak nie były to tabletki Fairy a Finish All in 1. Z kolei inni, podobnie jak nasz Czytelnik, oprócz pierwszych 25 sztuk Fairy nie otrzymała nic.

Po opublikowaniu artykułu, który również pojawił się na głównej stronie Wykop i był szeroko komentowany, skontaktował się z nami rzecznik prasowy Media Expert w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Otrzymaliśmy oświadczenie, które mam nadzieję będzie satysfakcjonować wszystkich klientów Media Expert, którzy dokonali zakupu kapsułek Fairy. Prezentujemy je poniżej:

Oferta cenowa na kapsułki do zmywarki marki Fairy zawierała oczywisty błąd systemowy. Opakowanie 25 szt. kapsułek było opisane na stronie jako opakowanie zawierające 125 szt. kapsułek, przy czym cena zaprezentowana na stronie dotyczyła 25 sztuk. Pomimo tego błędu, sieć Media Expert zdecydowała o uznaniu dokonanych przez klientów transakcji. Niestety producent nie był w stanie zapewnić natychmiastowej dostawy brakujących opakowań kapsułek. Obsługa zamówień tych konsumentów, którzy nie zgodzili się z opcją otrzymania zamiennika w postaci tabletek marki Finish, została wstrzymana do momentu realizacji dostawy brakujących kapsułek Fairy przez producenta. Po zabezpieczeniu stanów magazynowych o ten konkretny produkt, czyli Fairy Original All in One Lemon, 15 września został uruchomiony proces obsługi tych transakcji zakupowych i do dziś znakomita część nabywców otrzymała już uzupełnienie do wcześniejszego zamówienia. Część Klientów, którzy złożyli więcej, niż jedno zamówienie w ramach oferty, a następnie do każdego z tych zamówień oddzielną reklamację może jeszcze oczekiwać na dosłanie brakujących opakowań kapsułek, ale takich nabywców jest już niewielu. Obsługa wszystkich zamówień powinna zakończyć się jeszcze w tym miesiącu.

Chciałbym wyraźnie podkreślić, że sieć Media Expert, pomimo wystąpienia oczywistego błędu w prezentacji ceny produktu, która w żaden sposób nie odpowiadała jego wartości rynkowej, kierując się dbałością o satysfakcję Klientów, nie zdecydowała się na anulowanie zarejestrowanych zamówień, a decyzje reklamacyjne w tej sprawie rozpatrywane były na korzyść kupujących.

Jak więc widać, dzięki naszej interwencji Media Expert zachował się porządnie i zdecydował, mimo systemowego błędu zrealizować wszystkie zamówienia dokonane na stronie internetowej sklepu.  Z naszej strony możemy potwierdzić, ze Czytelnik, który rozpoczął całą „inbę” jest usatysfakcjonowany rozwiązaniem gdyż otrzymał już resztę zamówionych tabletek. A czy ktoś z Was również zamówił te kapsułki korzystając z „błędu systemowego” i jakie były Wasze doświadczenia ze sklepem ME. Otrzymaliście 125 tabletek Fairy? A Może zdecydowaliście się na zamiennik w postaci kapsułek Finisha. Czekamy na wasze komentarze.

Share.

Leave A Reply