Doskonała dynamika, sportowy wygląd, adaptacyjny napęd 4×4 i przestronne wnętrze w kompaktowym nadwoziu — sportowo-użytkowy Opel Mokka odnosi same sukcesy jako jeden z najpopularniejszych samochodów w swoim segmencie.

Mokka to także jeden z trzech najchętniej kupowanych modeli w gamie Opla w Polsce. W sierpniu ten miejski SUV zajął drugie miejsce wśród najchętniej wybieranych samochodów przez klientów indywidualnych w Polsce. Przed nim uplasował się kompaktowy Opel Astra, „Samochód Roku 2016”, a tuż za nim miejski Opel Corsa. W Polsce od debiutu rynkowego Mokki łącznie sprzedanych zostało 11 000 egzemplarzy tego modelu.

„Mokka X to świetnie połączenie dynamicznych silników i nowoczesnych technologii z elegancką stylistyką. Prowadzenie Mokki X daje bardzo dużo radości, o czym sam niedawno miałem okazję się przekonać podczas jazd testowych. Jestem pewien, że nasi klienci podzielą moje wrażenia” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Bardziej elegancka, komfortowa i wyposażona w najnowocześniejsze technologie nowa Mokka X zadebiutuje w salonach dealerskich w Polsce w drugiej połowie października. Klienci mają do wyboru gamę silników benzynowych, wysokoprężnych i jednostkę przystosowaną do zasilania LPG, o mocy od 81 kW/110 KM do 112 kW/152 KM.

Ceny katalogowe nowej Mokki X zaczynają się już od 72 450 zł (wszystkie ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi z VAT w Polsce) – model z silnikiem benzynowym 1.6 l o mocy 115 KM w wersji Essentia, wyposażony standardowo m.in. w manualną klimatyzację, Radio R300 BT z łączami Bluetooth i USB, światła do jazdy dziennej w technologii LED oraz elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia. Wersja Enjoy, w cenie od 73 700 zł, jest wyposażona dodatkowo w kierownicę pokrytą skórą, 17‑calowe obręcze kół ze stopów lekkich, przednie reflektory przecwimgielne oraz elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne. Model ten można opcjonalnie wyposażyć, m.in., w systemem multimedialny IntelliLink Radio R 4.0, osobistego opiekuna kierowcy – system Opel OnStar, reflektory adaptacyjne AFL LED z tylnymi światłami w technologii LED, a także ergonomiczne fotele z atestem AGR (niemieckiej Akcji na rzecz Zdrowych Pleców, zrzeszającej niezależnych ekspertów w tej dziedzinie).

Najmocniejsza jednostka to silnik 1.4 Direct Injection Turbo o mocy 112 kW/152 KM, oferowany wyłącznie z sześciobiegową przekładnią automatyczną i adaptacyjnym napędem na wszystkie koła. Mokka X z tym silnikiem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,7 sekundy. Nowy kompaktowy SUV osiąga prędkość maksymalną 193 km/h (zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg NEDC: 6,5–6,4 l/100 km; emisja CO2: 150–148 g/km; podane wartości dotyczą wersji z systemem Start/Stop i oponami o obniżonym oporze toczenia).

Źródło: Opel

Share.
0 0 votes
Oceń artykuł!
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Komentarze w tekście
Zobacz wszystkie komentarze
0
Szanowny Kierowniku, daj znać, co myślisz i zostaw komentarz!x