Pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy pracownik, wyłoniony spośród całej obsługi posprzedażnej SEAT-a na świecie oraz trzecie miejsce w kategorii Doradca Serwisowy – z takimi tytułami wróciła do kraju polska reprezentacja obecna podczas 18. edycji Międzynarodowego konkursu TOP SEAT PEOPLE.

SEAT w Polsce, a zwłaszcza salon Bednarek w Łodzi ma ogromny powód do dumy. Dwóch z czterech polskich reprezentantów, którzy doszli do finału TOP SEAT PEOPLE pracuje właśnie w tym punkcie.

Sebastian Chojecki zajął 3. miejsce w kategorii Doradca Serwisowy, a Technik Serwisowy, Krzysztof Funkowicz, zdobył najwyższy z możliwych tytułów, czyli „ABSOLUTE WINNER After Sales”. Oznacza to, że jest najlepszym pracownikiem wyróżnionym z obsługi posprzedażnej na całym świecie.

Najlepsi na świecie

Hiszpański producent samochodów doskonale wie, jak ważna jest najwyższa jakość obsługi serwisowej. Dlatego w międzynarodowym konkursie TOP SEAT PEOPLE docenia najlepszych serwisantów marki na świecie – na finałowe starcie do Barcelony przyjechali przedstawiciele aż 26 państw. Wśród nich przedstawiciele rozmaitych funkcji: doradcy serwisowi, kierownicy serwisu, kierownicy działu części, specjaliści ds. gwarancji, lakiernicy, technicy samochodowi, doradcy handlowi, doradcy ds. sprzedaży flotowej, kierownicy sprzedaży czy specjaliści ds. aut używanych.

W konkursie TOP SEAT PEOPLE sprawdzana i oceniana jest zarówno wiedza, jak i umiejętności praktyczne osób zatrudnionych w sieciach partnerskich SEAT-a. Po dwóch etapach zmagań – krajowym i globalnym, producent hiszpańskich aut nagrodził zwycięzców.

Finałowa rywalizacja w Barcelonie

Polska miała czterech przedstawicieli, wybranych podczas lokalnych eliminacji w Poznaniu. Z zadaniami teoretycznymi i praktycznymi doskonale poradzili sobie Sebastian Chojecki z serwisu Bednarek Łódź, który zajął 3.miejsce w kategorii „Najlepszy doradca serwisowy” oraz Krzysztof Funkowicz z tego samego serwisu, wyróżniony jako najlepszy spośród techników serwisowych.

Podczas finału w Barcelonie, polski zespół reprezentowali również Kierownik Sprzedaży Daniel Semkło – z Salonu Świtoń-Paczkowski Zielona Góra oraz Doradca handlowy Łukasz Dąbrowski z Salonu Euromotor Warszawa.

Najważniejsze wyróżnienie dla pracownika z Polski świadczy o szczególnej jakości serwisu w naszej sieci. Zaangażowanie pana Krzysztofa i wszystkich współpracowników w SEAT Polska znacząco wpływa na ciągłe podnoszenie standardów Obsługi Klienta w salonach marki. Dążymy do tego, by poziom stale wzrastał, a wyróżnienia takie jak TOP SEAT PEOPLE są dla nas dużą motywacją – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik PR SEAT. – Gratulacje dla wszystkich finalistów! – dodaje.

Źródło:Seat

Share.

Leave A Reply