Volvo Cars, producent samochodów segmentu premium, swoją nową kampanią reklamową motywuje ludzi do aktywności i poznawania uroków życia na nowo.
Międzynarodowe badanie przeprowadzone przez Volvo Cars pokazały, że sześć na dziesięć osób chciałoby spędzać więcej wolnego czasu aktywnie, na dworze. W obszarze ich zainteresowań znalazło się bieganie, jazda na rowerze i spacery. Pośród tych, którzy nie potrafili określić swojego hobby, 68 procent twierdziła, że spędza zbyt wiele czasu w pracy. W odpowiedzi na wyniki badań, nowa kampania reklamowa modelu Volvo V90 Cross Country, zachęca do aktywnego spędzania wolnego czasu i poznawania życia i jego uroków.
Większość z nas jest w pewnym momencie życia postawione przed wyborem, co jest dla nas najważniejsze? Czy chcemy robić karierę, czy być przysłowiowym narciarzem czy surferem. Dla niektórych, może to oznaczać utratę sensu odkrywania, czerpania radości. Nasza nowa kampania ma na celu zwrócenia uwagi, że czasem warto wyrwać się z miejskiej przestrzeni, żyć aktywnie, czerpać życie pełną piersią – powiedział Thomas Andersson Vice Prezydent Marketingu w Volvo Cars.
Czerpiąc inspirację z brytyjskiego filozofa i mówcy Alana Wattsa, nowa kampania zachęca ludzi odkrycia ich zapomnianych pasji na nowo, przedefiniowania priorytetów w życiu i czerpania z niego radości.
W kampanii nowe Volvo V90 Cross Country, przedstawione jest bez stereotypowych pejzaży i wiejskich dróg. Pokazane jest jako auto, które pomaga czerpać radość z życia i pasji. Hasłem reklamowym podkreślającą filozofię twórców samochodu jest – The Get Away Car. W możliwie najkrótszy i jednoznaczny sposób pokazuje ono idee nowego V90 Cross Country – powiedział Thomas Andersson.
Film reklamowy został zrealizowany w okolicach Vancouver w Kanadzie. Przedstawia bohaterów, którzy prowadząc biznesowo aktywny tryb życia, znajdują chwile na pozostawienie miasta i realizację swoich pasji.
Ze współczesnym obrazem filmu kontrastuje nagranie mowy Allana Wattsa „Live Fully Now” z 1959 roku, w którym sugeruje, aby nie skupiać się na ciągłym dążeniu do statusu materialnego, kariery a pozwolić sobie na czerpaniu radości z chwili i z robienia tego co kochamy. Jego przesłanie jest proste: „You Can’t Live at All, Unless You Can Live Fully, Now.”
Źródło: Volvo