Ferrari 812 Superfast jest następcą F12 pod którego maską drzemie klasyczny dwunastocylindrowy silnik w układzie V. Który mimo braku turbo czy też kompresora jest najmocniejszym obecnie Ferrari i generuje 800KM. Do setki przyspiesza w 2,9 s, a maksymalnie może popędzić 340 km/h. To dokładnie takie same wyniki jakie notuje nieco słabszy, ale też lżejszy unikalny model F12tdf. To już sprawia, że jest to wyjątkowy samochód, jednak w prezentowanej wersji N-Largo to dopiero rodzynek.

Superfast czyli syperszybki wyposażony jest w pakiet stylistyczny NOVITEC N-Largo. Takich samochodów na świecie jest jedynie 18.  Samochód został pierwotnie zakupiony w salonie w Polsce, ma jednego właściciela i także w Polsce został zamontowany pakiet stylistyczny. Co zresztą możecie zobaczyć na filmie dostępnym w intrenecie. Do tej pory przejechał jedynie 10.029 km.

Samochód dostępny na otomoto: https://www.otomoto.pl/oferta/ferrari-812-superfast-novitec-ID6DvFaT.html#35fa355c23

Opis ze strony:

Prezentowany egzemplarz został kupiony w naszym autoryzowanym salonie Ferrari. Samochód wyposażony jest w pakiet stylistyczny NOVITEC N-Largo 1 z 18 przerobionych sztuk.

DANE PODSTAWOWE:

– Kolor nadwozia: Giallo Modena
– Kolor wnętrza: Nero

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

– 20-calowe felgi aluminiowe
– Elektrycznie sterowane fotele, regulowane w 8-miu płaszczyznach
– ABS/EBD – system chroniący przed blokadą kół z elektronicznym rozdziałem siły hamowania
– Autoalarm
– Ładowarka podtrzymująca napięcie w akumulatorze
– Szyty na miarę, czerwony pokrowiec na samochód
– Karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe
– Tempomat
– Podwójne, tylne światła w technologii LED
– Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– Wspomaganie kierownicy z systemem monitorowania prędkości
– Elektroniczny dyferencjał (E-Diff 3)
– Elektrochromatyczne podgrzewane lusterka z domykaniem
– Przycisk ENGINE START/STOP na kierownicy
– ESC – stabilizacja toru jazdy
– Przednie i tylne czujniki parkowania
– Reflektory przednie w technologii LED
– Multimedialny system z nawigacją, port USB w schowku umieszczonym w tunelu
– Wewnętrzne elektrochromatyczne lusterko
– Aktywny system dopasowania charakterystyki tłumienia amortyzatorów Magneride 3
– Manettino na kierownicy (z pozycją Race)
– Kluczyk z immobiliserem zintegrowany z alarmem, z funkcją otwierania bagażnika i Keyless Start
– System skrętnej tylnej osi (PCV)
– Launch Control
– Czujniki deszczu i zmierzchu
– Boczne poduszki powietrzne
– Uchylna tylna półka
– Kontrola trakcji F1 Trac
– Dwustopniowe przednie poduszki powietrzne
– Zestaw naprawczy do opon
– System monitorowania ciśnienia i temperatury opon

WYPOSAŻENIE DODATKOWE ZEWNĘTRZNE:

-Emblematy Scuderia Ferrari na przednich błotnikach
-20″ felgi matowe kute Grigio Corsa
-Zaciski hamulcowe w kolorze żółtym

Wnętrze i materiały:

-Karbonowe sportowe fotele
-Tarcza obrotomierza w kolorze żółtym
-Karbonowa kierownica z diodami LED
-Skórzane wstawki fotela w kolorze żółtym
-Przeszycia fotela w kolorze żółtym
-Haftowany symbol „Prancing Horse” na zagłówkach Giallo

Dodatki i podróż:

-System Start & Stop High Emotion Low Emission
-Termoizolacyjna szyba przednia
-Kamera przód i tył
-Wyświetlacz dla pasażera

Share.

Leave A Reply