Dacia Duster jest najchętniej wybieranym SUV-em przez klientów indywidualnych w Polsce, zajmując pierwsze miejsce w tej kategorii po siedmiu miesiącach 2016 roku. W tym samym okresie sprzedaż wszystkich modeli Dacii w Polsce wzrosła o 34%. Na świecie sprzedano już 4 miliony samochodów marki Dacia. Polski udział w tym wyniku to już prawie 90 tysięcy egzemplarzy.
Pierwsze siedem miesięcy 2016 roku sprzedaży Dacii w Polsce było rekordowe. W tym okresie sprzedaż Dacii wzrosła o ponad 1/3. Ten rok może również okazać się kolejnym rekordowym dla marki w Polsce. Raport Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wskazuje, że w pierwszych siedmiu miesiącach zarejestrowano 242 tysiące nowych samochodów osobowych, z czego 10,5 tysiąca stanowiły samochody marki Dacia. W rankingach sprzedaży Dacia awansowała z 11 na 8 miejsce. Po pierwszych siedmiu miesiącach Dacia Duster zajmuje pierwsze miejsce w segmencie SUV w rejestracjach na klientów indywidualnych – i jest piątym najchętniej wybieranym modelem przez klientów indywidualnych w Polsce.
Na świecie sprzedano już 4 miliony samochodów marki Dacia, w tym 1 600 000 szt. Logana (dane z lipca 2016 roku). Szacuje się, że do lutego 2017 roku zostanie sprzedanych ponad milion Dusterów (na dziś jest to 900 000 szt.).
Dacia cieszy się coraz większą popularnością na świecie, jest sprzedawana w 44 krajach. Jest piątą marką na rynku samochodów osobowych we Francji, a Sandero jest tam najlepiej sprzedającym się modelem. Marka nie przestaje się rozwijać i bije kolejne rekordy w swojej niedługiej historii. Dacia jako marka ma swoich wiernych fanów, a użytkownicy spotykają się na corocznych piknikach, które gromadzą ponad 11 tysięcy osób.