Sprzedaż Dacii w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku (styczeń-maj) wzrosła o ponad 28 procent. Do maja 2016 roku zarejestrowano 8129 samochodów marki Dacia, co pozwoliło uzyskać 4,14% udziału w rynku. Na koniec maja 2016 roku marki Renault i Dacia zarejestrowały w sumie 17 330 samochodów osobowych i dostawczych. Dacia wprowadziła w tym roku serię limitowaną Open, obejmującą całą gamę samochodów osobowych Dacii: Sandero, Logana, Logana MCV, Dustera, Lodgy i Dokkera. Samochody Dacia są dostępne w cenie od 29 900 złotych.

Hitem sprzedażowym marki pozostaje Dacia Duster.
Cieszymy się z wyników. W ubiegłym roku sprzedaż marki osiągnęła rekordowe wyniki – ponad 550 tysięcy samochodów sprzedanych na wszystkich rynkach świata. Dacia Duster jest hitem sprzedażowym od lat i nie tylko w naszym kraju. Myślę, że samochód ten stanowi rozsądną ofertę relacji ceny do szerokich możliwości auta, dlatego cieszy się tak dużą popularnością – powiedział Grzegorz Zalewski, Dyrektor Generalny Terytorium East.

Duster charakteryzuje się uniwersalnością zastosowań – jest idealny do jazdy po mieście, świetnie spisuje się jako samochód rodzinny, jest także doskonałym wyborem dla tych, którzy lubią podróże po nieutwardzonych drogach – w wersji 4×4, której udział w sprzedaży na rynku polskim stanowi ok. 30%. Dacia Duster ma wygląd rasowego samochodu terenowego. Przód zwraca uwagę zmodyfikowaną osłoną chłodnicy obejmującą obniżony wlot powietrza i dwufunkcyjnymi reflektorami ze światłami do jazdy dziennej. Duster oferuje coraz bogatsze wyposażenie: system kontroli toru jazdy (ESC), 4 poduszki powietrzne w standardzie, regulator-ogranicznik prędkości i wspomaganie parkowania tyłem. Dodatkowo, Duster może być wyposażony w prosty i intuicyjny w obsłudze system multimedialny Media Nav Evolution z ekranem dotykowym 7” (18 cm), który pozwala obsługiwać system nawigacji satelitarnej, telefoniczny zestaw głośnomówiący oraz multimedia. System Media Nav został doceniony przez polskich klientów i już dzisiaj montowany jest w co trzecim sprzedanym modelu marki Dacia.

W marcu Dacia wprowadziła serię limitowaną Open, udostępniając ją na wszystkich swoich modelach osobowych. Najlepiej sprzedającym się modelem w serii Open, w tym okresie był model Sandero, na drugim miejscu uplasowała się Dacia Duster.

Seria limitowana Open oferuje samochody o atrakcyjnej stylistyce i bogatym wyposażeniu w konkurencyjnej cenie. Samochody Dacii w serii limitowanej wyróżniają się wyposażeniem Ambiance+ zawierającym dodatkowe elementy, takie jak: Plug&Radio (radioodtwarzacz CD MP3, Bluetooth, USB/jack, pilot do sterowania przy kierownicy), światła przeciwmgłowe, zderzaki w kolorze nadwozia. W promocyjnej cenie można doposażyć samochód w klimatyzację manualną, felgi aluminiowe 15” lub 16” (w zależności od modelu).

Wszystkie samochody serii limitowanej Open są dostępne w nowym metalizowanym kolorze nadwozia Brązowym Tourmaline. Seria limitowana Open dostępna jest z atrakcyjnym kredytem Open.

Dacia Logan w limitowanej serii Open jest dostępna w cenie od 33 750 zł, cena za samochód z radiem i z klimatyzacją (Logan seria limitowana Open 1.2 16V 75) wynosi 34 750 zł. Podobnie jak cała gama modeli marki Dacia, samochody serii limitowanej posiadają gwarancję na 3 lata lub do 100 tys. km.

Na świecie sprzedano 4 miliony samochodów Dacia

Dacia jest sprzedawana w 44 krajach na świecie. Marka ugruntowała swoje piąte miejsce na francuskim rynku samochodów osobowych, a Sandero jest na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży w kategorii samochodów osobowych wybieranych przez klientów indywidualnych.

Źródło: Renault

Share.

Leave A Reply