Hyundai – oficjalny sponsor Tour de Pologne i dostawca floty samochodów do obsługi tego największego w Polsce , kolarskiego wydarzenia, przygotował specjalną ofertę na modele Tucson oraz Santa Fe, reprezentujące segment C-SUV i D-SUV.

Obydwa modele są aktualnie dostępne w specjalnej edycji Tour de Pologne, sygnowanej logo wyścigu, z atrakcyjnym upustem. Klienci, którzy zdecydują się na zakup Tucsona w dowolnej wersji silnikowej, mogą liczyć na upust finansowy w wysokości 3 000 PLN, który łączy się z innymi formami promocji.

 Upust dla modelu Santa Fe w edycji Tour de Pologne, może wynosić od 13 000 PLN do 20 000 PLN w zależności od wersji wyposażenia.
 Santa Fe w edycji Tour de Pologne to model 5 lub 7-miejscowy, dostępny już od 159 900 PLN. Wyposażony jest w silnik 2.0l o mocy 185KM, z 6-biegową, automatyczną skrzynią i napędem na cztery koła, który jest nowością w modelu Santa Fe, oferowanym na polskim rynku.
 Promocyjna oferta sprzedaży, zaproponowana przez Hyundaia dla modeli Tucson i Santa Fe w edycji Tour de Pologne, łączy się z innymi, dostępnymi dotąd warunkami promocji.
Źródło: Hyundai
Share.

Leave A Reply