Legendarna zwinność Alpine wynika z niewielkiej masy auta. Nasi inżynierowie zastosowali tę zasadę przy projektowaniu fotela, dzięki któremu kierowca i maszyna stają się jednością.
13,1 kilograma
Siedzenie w samochodzie sportowym jest często kompromisem pomiędzy komfortem kierowcy a masą pojazdu. Ultralekkie siedzenie typu kubełkowego nowego Alpine łączy te dwie cechy. Obudowa i metalowe wsporniki o rurowej konstrukcji umożliwiły obniżenie masy siedzenia, która wynosi 13,1 kg i jest znacznie niższa niż średnia masa w tej kategorii.
Pikowana skóra, praktyczna i wygodna
Fotel nowego Alpine jest wyposażony we wzmocnienia chroniące uda, miednicę i klatkę piersiową. To zapewnia kierowcy i pasażerowi doskonałe utrzymanie ciała w czasie dynamicznego pokonywania zakrętów. Wzmocnienia boczne są wykonane z pikowanej skóry i nawiązują do niektórych legendarnych modeli Alpine. Jednocześnie zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalny komfort podczas jazdy.
Źródło: Renault