Nowy Brand Book Audi Sport dostał trzy nagrody w tegorocznej edycji konkursu „Red Dot Award: Communication Design”. Wydany na najwyższym poziomie Brand Book Audi Sport GmbH zwyciężył w kategorii „książki” oraz w kategorii „rzemiosło filmowe” – tu z aż dwoma filmami.

„Brand Book Audi Sport to spojrzenie do naszego świata – świata osiągnięć naszej marki” – mówi Stephan Winkelmann, szef Audi Sport GmbH. „Album doskonale ilustruje idee transferowania najwyższej klasy rozwiązań technicznych ze świata sportów motorowych wprost do seryjnej produkcji.”

Charakter Audi Sport najlepiej oddają trzy rozdziały Brand Book’a – „Performance”, „Perfection” i „Passion”. 154 strony wydawnictwa prowadzą czytelnika przez świat Audi Sport – od zaangażowania w customer racing, przez pokazanie procesu produkcji modeli R i RS, osobiste doświadczenia z jazdy, aż po sportowe emocje opisane przez Toma Kristensena.

Trzy z ekskluzywnych historii zilustrowane zostały wysokiej jakości filmami. Obejrzeć je można korzystając z kodów QR umieszczonych bezpośrednio w albumie, albo na kanałach w mediach społecznościowych i na www.audi.com. Czarna okładka albumu i bardzo wysoka jakość sprawiają, że jego przeglądanie przeradza się w niezwykłe doświadczenie. Za stworzenie, zaprojektowanie i druk Brand Booka odpowiedzialna jest agencja reklamowa „loved” z Hamburga.

Audi Sport Brand Book otrzymał trzy nagrody „Red Dot Award: Communication Design 2017”. Nagrodę „Best of the Best – najlepszy z najlepszych” dostał sam Brand Book oraz film „Rodeo” w kategorii „rzemiosło filmowe”. W tej samej kategorii, nagrodę „Red Dot” otrzymał film „Tunnel”. Brand Book został uhonorowany przez jury w kategorii „książki”. Konkurs „Red Dot Award” jest jednym z najbardziej prestiżowych w branży projektowania i stylistyki. W tym roku wystartowało w nim 8000 podmiotów z 50 państw.

Źródło:Audi

Share.

Leave A Reply