W dzisiejszych czasach ogromnej konkurencji na rynku motoryzacyjnym nie jest łatwo przekonać klientów do swojej marki. Co więcej równie trudno jest ich przy sobie zachować po zakupie. Większość chwytów marketingowych jest już zgrana a kupujący odporni są na sztuczki koncernów samochodowych.

Oprócz tego, że japoński producent wspiera polską koszykówkę i boks, na stronie producenta można znaleźć linki do nieoficjalnych stron klubów zrzeszających miłośników marki. Dodatkowo Suzuki Motor Poland potrafi dotrzeć do użytkowników samochodów Suzuki w taki sposób by czuli się zaopiekowani. Aby wiedzieli, że nawet po zakupie, gdy firma już nie musi to chce pomóc swojemu klientowi.

Markę promuje dwóch dziennikarzy motoryzacyjnych Rafał Jemielita oraz Jarosław Maznas. I tu ciekawostka związana z pierwszym z nich. W Internecie można również znaleźć fora prowadzone przez użytkowników Suzuki, jednym z nich jest grupa na portalu społecznościowym Facebook Klub Suzuki Polska – która powstała w 2010 roku i gdzie użytkownicy wymieniają się wiedzą na temat swoich samochodów.

Nie tak dawno na grupie zostało zadane pytanie na temat Vitary z 2022 i jednego z systemów bezpieczeństwa. Użytkownik, który zadał to pytanie zapewne nie spodziewał się że pierwsza odpowiedź padnie właśnie ze strony Rafała Jemielity. To miłe nie tylko ze strony Suzuki, ale i Rafała. Dzięki temu właściciele Suzuki wiedzą, że ktoś o nich dba.

Suzuki, brawo! Robisz to dobrze!

Share.
0 0 votes
Oceń artykuł!
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Komentarze w tekście
Zobacz wszystkie komentarze
0
Szanowny Kierowniku, daj znać, co myślisz i zostaw komentarz!x