„Test wiadomości push”, „mBank pozdrawia” – takie komunikaty otrzymali w środę klienci mBanku, którzy korzystają z aplikacji mobilnej banku. Firma w komunikacie przeprosiła wszystkich klientów za wysłanie testowych wiadomości push. Jednocześnie bank ostrzegł przed utrudnieniami.
W środę klienci, którzy korzystają z aplikacji mobilnej mBanku, ku swojemu zdziwieniu, otrzymali na telefon komunikaty takie jak „test wiadomości push”, „mBank pozdrawia”. Komunikatom towarzyszyły ciągi liter i cyfr.
mBank – testowe wiadomości push
Po godzinie 15.00 mBank zamieścił komunikat w tej sprawie na Facebooku oraz na swojej stronie.
„Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji. Prosimy o chwilę cierpliwości” – czytamy we wpisie. Dodatkowo mBank w żartobliwy sposób odpowiedział na szereg pojawiających się w sieci memów i zmienił swoje logo.
Przedstawiciele mBanku poinformowali, że „mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center”.