„Test wiadomości push”, „mBank pozdrawia” – takie komunikaty otrzymali w środę klienci mBanku, którzy korzystają z aplikacji mobilnej banku. Firma w komunikacie przeprosiła wszystkich klientów za wysłanie testowych wiadomości push. Jednocześnie bank ostrzegł przed utrudnieniami.

W środę klienci, którzy korzystają z aplikacji mobilnej mBanku, ku swojemu zdziwieniu, otrzymali na telefon komunikaty takie jak „test wiadomości push”, „mBank pozdrawia”. Komunikatom towarzyszyły ciągi liter i cyfr.

mBank – testowe wiadomości push

Po godzinie 15.00 mBank zamieścił komunikat w tej sprawie na Facebooku oraz na swojej stronie.

AKTUALIZACJA, 17:30Aplikacja mobilna i serwis transakcyjny działają już poprawnie 🙂 Przepraszamy za wszelkie…

Gepostet von mBank Polska am Mittwoch, 5. August 2020

„Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji. Prosimy o chwilę cierpliwości” – czytamy we wpisie. Dodatkowo mBank w żartobliwy sposób odpowiedział na szereg pojawiających się w sieci memów i zmienił swoje logo.

Przedstawiciele mBanku poinformowali, że „mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center”.

Share.

Leave A Reply