Gruntownie odmłodzony model RAPID debiutuje na polskim rynku w cenie od 50 100 zł. W ŠKODA Kredyt Niskich Rat dostępny jest już od 501 zł miesięcznie. Facelifting kompaktowego modelu ŠKODY przyniósł znaczące unowocześnienia na frontach designu nadwozia, jednostek napędowych oraz wyposażenia kabiny.

Zaprezentowany jesienią 2012 roku na targach w Paryżu RAPID zapoczątkował kolejną linię modelową ŠKODY, pozycjonowaną pomiędzy modelami FABIA a OCTAVIA. Dostępny początkowo jako liftback, a od 2013 roku także jako praktyczny Spaceback model, został teraz poddany gruntownej modernizacji. Unowocześnione zostały wszystkie kluczowe elementy, co wzmocniło najsilniejsze strony modelu: ponadczasowo elegancki design, oszczędność jednostek napędowych oraz należący do technologicznej czołówki poziom systemów bezpieczeństwa i wymiany danych.

Rewolucyjny, trzycylindrowy silnik 1.0 TSI zastępuje większą jednostkę 1.2 TSI, by przy niezmiennie wysokiej dynamice (warianty 95 lub 110 KM) zapewnić jeszcze niższe koszty eksploatacji (zużycie paliwa w cyklu mieszanym od 4,4 l/100 km). W ślad za zmodernizowanym przednim i tylnym pasem nadwozia z nowymi światłami bi-ksenonowymi idzie równie nowocześnie zaprojektowana i wyposażona kabina. Obok nowych rozwiązań „Simply Clever” przynoszących kolejne ułatwienia w codziennej eksploatacji oraz ważnych innowacji z zakresu bezpieczeństwa aktywnego i biernego, główną nowość stanowią debiutujące w modelu RAPID funkcjonalności ŠKODA Connect.

ŠKODA RAPID jest niezwykle przestronna (do 4,48 m długości oraz 550 litrów pojemności bagażnika), dzięki czemu model ten jest szczególnie popularny wśród rodzin. Po faceliftingu RAPID zachowuje także bardzo konkurencyjny stosunek ceny do jakości: wersja 1.0 TSI ACTIVE (wyposażona standardowo między innymi w klimatyzację CLIMATIC, radio Blues, elektrycznie sterowane szyby z przodu oraz komplet poduszek powietrznych) dostępna jest już od 50 100 zł w wersji Spaceback i od 51 100 w wersji Liftback.

Źródło:Skoda

Share.
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x