Premiera nowego SEAT-a Arony zbiega się z rozwojem marki w mediach społecznościowych. Razem z nowym crossoverem na Instagramie debiutuje konto @seat_polska.

Do tej pory na profilu marki pojawiło się między innymi dziewięć zdjęć, które układają się w nowego SEAT-a Aronę. Ta oryginalna prezentacja doskonale wpisuje się w charakter nowego modelu – stylowego i charyzmatycznego towarzysza w miejskiej dżungli. Jednak profil marki zostanie wykorzystany nie tylko do prezentacji nowości z jej katalogu – pojawi się tu wiele lifestylowych zdjęć, inspirujących skupioną wokół marki społeczność do dzielenia się swoimi treściami.

– Obecność SEAT-a na Instagramie to odpowiedź na oczekiwania fanów marki, którzy szukają okazji do jeszcze większej interakcji – wyjaśnia Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT. – Celem naszego nowego profilu jest rozwijanie skojarzeń wokół oferty SEAT-a, a także zwiększanie świadomości marki.

Miłośnicy samochodów z hiszpańskim temperamentem mogą obserwować na nim swoje ulubione pojazdy i dzielić się swoimi zdjęciami, poprzez dodanie #seatpolska, od 13 listopada.

Źródło:Seat

Share.

Leave A Reply