Regeneracja to metoda naprawy, dzięki której zużyte, a nawet uszkodzone wtryskiwacze odzyskują odpowiednie parametry pracy, a więc całkowitą sprawność. Usługa, jaką jest regeneracja wtryskiwaczy, przedłuża żywotność tym podzespołom na kolejne 150 tys. km. , przedłuża żywotność tym podzespołom na kolejne 150 tys. km. o ile auto jest eksploatowane w sposób poprawny. Decydują się na tego typu naprawę, unikniemy kosztów związanych z nowymi częściami, ale przede wszystkim pozbędziemy się wielu niedogodności, które ściśle idą w parze z awarią wtrysków, np. szarpiący silnik, trudność z uruchomieniem pojazdu, spadek mocy, czy też znacznie słabsze osiągi.
Regeneracja przeprowadzona w profesjonalnie i rzetelnie pozwala cieszyć się w pełni sprawnym samochodem przed długi czas, dlatego wybierając serwis, warto skorzystać z takiego, który specjalizuje się w naprawie części układu paliwowego, zwłaszcza w Dieslach. Jednym z takich warsztatów, znajdującym się na Podkarpaciu jest Bosch Service Pawlik ze Stalowej Woli. Regenerują wtryskiwacze w zaledwie 1-2 dni robocze, a dodatkowo, na naprawiane części udzielają 24 miesiące gwarancji bez względu na ilość przejechanych kilometrów. Dysponują najnowszymi urządzeniami diagnostycznymi, dzięki którym oględziny są o wiele szybsze i dokładniejsze. Ponadto znajdują się na rynku motoryzacyjnym od ponad 30 lat, więc mają ogromne doświadczenie w naprawie układów wtryskowych w silnikach wysokoprężnych. Ważne jest, że skorzystanie z usług serwisu wcale nie wiąże się z koniecznością przyjazdu do siedziby firmy, gdyż warsztat przyjmuje zlecenia wysyłkowe z całego terenu Polski. Jedyne co trzeba zrobić to zlecić demontaż wtrysku z układu, zapakować je w odpowiedni sposób i przekazać kurierowi. Po wykonaniu regeneracji paczka jest od razu odsyłana pod wskazany przez zleceniodawcę adres.
Jak wygląda naprawa wtrysków w Bosch Service Pawlik? W pierwszej kolejności są one dokładnie sprawdzane pod kątem zużycia i uszkodzenia. Po diagnostyce stanu technicznego wtryski są rozbierane na części pierwsze i poddawane gruntownemu czyszczeniu ultradźwiękowemu. Po tym etapie wymienia się wszelkie uszczelki oraz podkładki, a także wiadomo też, jakie inne elementy muszą zostać wymienione na nowe. Następnie wtrysk jest składany zgodnie z wytycznymi producenta oraz umieszczany na stanowisku probierczym w celu weryfikacji parametrów. Odpowiednie wartości wtrysków pozwalają na ich natychmiastowy montaż w samochodzie.