Jeśli poszukujesz samochodu, który daje niesamowitą frajdę z jazdy , ale też nie wybacza błędów to ta propozycja jest dla ciebie. Radical SR3 RSX. I choć w teorii dopuszczony jest do jazdy po ulicach, to raczej nie polecamy, bo swoją prawdziwą naturę pokazać może dopiero na torze.
Brytyjska firma Radical od wielu lat buduje lekkie, sportowe samochody, które dają możliwość wyszalenia się na torze, a później bez pomocy lawety, można nimi wrócić do domu. Prawdziwym bestsellerem jest Radical SR3 RS, który od 2002 roku sprzedał się w ponad pięciuset egzemplarzach. Oczywiście z roku na rok jest udoskonalany m.in. przez wzmocnienie konstrukcji podwozia i nadwozia wykonanego z włókna szklanego. Dzięki temu bolid spełnia rygorystyczne wymogi FIA. Poziom naszego bezpieczeństwa możemy jeszcze zwiększyć decydując się na opcjonalny system gaśniczy, piankowe ochraniacze na wzmocnienia i podwójny system kontroli hamulców i sprzęgła.
Motocyklowy silnik 1,4 litra zapewnia niską wagę, a przy tym bardzo wysoko się „kręci” – do 10500 obr/min. Mocna jednostka połączona z lekkim, aerodynamicznym nadwoziem oferuje niesamowite osiągi – 3 sekundy do setki i od 255 do 270 km/h prędkości maksymalnej w zależności od ustawień. Moc przenoszona jest za pośrednictwem sześciobiegowej, sekwencyjnej skrzyni biegów. Doskonałą trakcję zapewniają szerokie opony Dunlop w rozmiarze 200/580/R15 (przód) i 265/605/R16 (tył) dostępne w wariantach na suchą i mokrą nawierzchnię.
Prezentowany egzemplarz dostępny na otomoto wg sprzedającego jest w idealnym stanie i nigdy nie miał żadnej przygody blacharskiej. Został także przygotowany do sezonu 2021. I to wszystko czego możemy dowiedzieć się z ogłoszenia. Resztę dowiemy się pod telefonem 602 609 960. To czego nie dowiemy się z ogłoszenia a co mogę powiedzieć, to właścicielem jest EVOKLINIKA, firma, która zajmuje się obsługą i naprawą samochodów sportowych, a w szczególności Mitsubishi Lancer Evolution (evolucje od 4 do 10) oraz turbodoładowanych wersji Subaru Impreza.