Renault Captur to najlepiej sprzedający się crossover w Europie w 2016 roku, z wynikiem 215 670 egzemplarzy. Teraz w nowej odsłonie (zaprezentowany w Genewie) jest jeszcze bardziej prestiżowy, wyposażony w zaawansowane systemy wspomagające prowadzenie, pozostaje wciąż niezwykle praktyczny.
Po raz pierwszy także oferowany w ekskluzywnej wersji Initiale Paris. Wraz z Koleosem i Kadjarem tworzą kompletną gamę crossoverów w ofercie Renault.
INOWY CAPTUR: JESZCZE BARDZIEJ PRESTIŻOWY I WYPOSAŻONY W MOBILNE TECHNOLOGIE
Mocniejszy i bardziej wyrazisty design, jeszcze większe możliwości personalizacji.
Nowy Captur zachowuje podstawowe cechy, które zapewniły mu dotychczasowy sukces, takie jak np. dwukolorowe nadwozie. Możliwość personalizacji jest jeszcze większa, m.in. dzięki trzem nowym kolorom nadwozia – Orange Atacama, Niebieski Ocean i Fioletowy Amethyste (w wersji Initiale Paris) oraz nowemu kolorowi dachu – Szary Platynowy. Teraz to ponad 30 możliwych kombinacji pozwalających wykreować własny model Captura. Captur idzie jeszcze dalej, oferując 6 pakietów personalizacji wnętrza o zróżnicowanej kolorystyce – ozdobne elementy wnętrza w kolorze kości słoniowej, niebieskim, karmelowym, czerwonym, chromu satynowanego czy brązu satynowanego oraz 5 pakietów kolorystycznych personalizacji nadwozia – zewnętrzne elementy ozdobne w kolorze kości słoniowej, niebieskim, cappuccino, czerwonym i pomarańczowym, ozdobne elementy na felgach, a także na bocznych listwach ochronnych drzwi).
Nowy Captur zachowuje podstawowe cechy, które zapewniły mu dotychczasowy sukces, takie jak np. dwukolorowe nadwozie. Możliwość personalizacji jest jeszcze większa, m.in. dzięki trzem nowym kolorom nadwozia – Orange Atacama, Niebieski Ocean i Fioletowy Amethyste (w wersji Initiale Paris) oraz nowemu kolorowi dachu – Szary Platynowy. Teraz to ponad 30 możliwych kombinacji pozwalających wykreować własny model Captura. Captur idzie jeszcze dalej, oferując 6 pakietów personalizacji wnętrza o zróżnicowanej kolorystyce – ozdobne elementy wnętrza w kolorze kości słoniowej, niebieskim, karmelowym, czerwonym, chromu satynowanego czy brązu satynowanego oraz 5 pakietów kolorystycznych personalizacji nadwozia – zewnętrzne elementy ozdobne w kolorze kości słoniowej, niebieskim, cappuccino, czerwonym i pomarańczowym, ozdobne elementy na felgach, a także na bocznych listwach ochronnych drzwi).
Źródło: Renault