Renault Polska we współpracy z Wirtualną Polską przygotowało wyjątkowy serial w formule reality show Misja Wisła. Renault Polska jest Partnerem Oficjalnym Polskiego Związku Narciarskiego.
Rusza Puchar Świata w skokach narciarskich. Uroczysta inauguracja sezonu odbędzie się w Wiśle już 18 listopada. Renault Polska, które jest Partnerem Polskiego Związku Narciarskiego przygotowało we współpracy z Wirtualną Polską wyjątkowy serial w formule reality show pt. Misja Wisła. Do Wisły wyruszyły trzy ekipy przygotowujące się do kibicowania skoczkom.
Na potrzeby realizacji serialu Renault użyczyło drużynom crossovery. Maciej Orłoś i Błażej Żuławski usiedli za kierownicą Renault Koleos, Zbyszek Urbański i Mateusz Żuchowski pojechali Renault Kadjar, a Jakub Tujaka i Agata Biernat wyruszyli w drogę Renault Captur. Ekipy wystartowały z trzech górskich miejscowości: Ślęzy, Lądka Zdroju oraz Gościńca Banicy.
Do celu uczestników prowadzi głos Mistrza Gry: Bogusława Lindy. Relacja z przygód oraz zadań, z którymi musieli się zmagać po drodze, zostanie zaprezentowana w czterech odcinkach.
Misja Wisła to kontynuacja kampanii True Stories, działań rozpoczętych w lutym br. Ideą kampanii jest prezentowanie prawdziwych historii, w których samochody Renault odgrywają funkcjonalną rolę. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszą modele Renault.
Kampania obejmie działania w internecie i Telewizji Wirtualnej Polski. Premiera odcinków odbędzie się równolegle w kanałach social media Renault, na antenie Telewizji dostępnej naziemnie, w sieciach kablowych i na platformie NC+ oraz w serwisach Wirtualnej Polski m.in. na stronie głównej portalu. O szczegółach marka będzie informować na swoim profilu na Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie: nowe.renault.pl
Kampania startuje dziś.
Za: Renault