Mazda CX-3 po czterech pierwszych miesiącach roku objęła pozycję lidera sprzedaży nowych samochodów osobowych segmentu B-SUV (według segmentacji IBRM SAMAR). W okresie od stycznia do końca kwietnia tego roku, zgodnie z danymi z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, klienci zarejestrowali ogółem  15 519 samochodów z tego segmentu, w tym 1481 egzemplarzy Mazdy CX-3.

 „Cieszymy się, że polscy klienci doceniają Mazdę CX-3. Wierzymy, że ubiegłoroczne zmiany produktowe przyczyniły się do uatrakcyjnienia tego modelu i pozycjonowanie go bliżej samochodów z segmentu premium. Sukces Mazdy CX-3 jest dowodem na to, że nasza strategia polegająca na budowaniu pozycji Mazdy jako producenta samochodów typu SUV przynosi oczekiwane efekty.” – powiedział Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.

Charakterystyczne dla Mazdy poczucie intuicyjnej więzi pomiędzy kierowcą a samochodem, określane jako Jinba Ittai w modelu CX-3 wyraża się dbałością o najdrobniejsze szczegóły wyposażenia. Technologia Skyactiv zapewnia perfekcyjną kontrolę za sprawą idealnie przewidywalnej charakterystyki układu napędowego i stabilnych właściwości jezdnych. Znakomita przyczepność przekłada się na czystą przyjemność z prowadzenia – zarówno po ciasnych zaułkach miasta, jak i na krętej drodze poza nim. Mazda CX-3 to także jeden z nielicznych samochodów w swojej klasie, który dostępny jest z napędem na wszystkie koła i-ACTIV AWD.

Elegancki i jednocześnie dynamiczny wygląd Mazdy CX-3 uzyskany dzięki wielokrotnie  nagrodzonej stylistyce KODO – Dusza ruchu jest także jednym z czynników popularności modelu wśród klientów. Co więcej, nagroda Red Dot Design dla Mazdy CX-3 stanowi nie tylko wyróżnienie w dziedzinie doskonałej ergonomii, ale podkreśla najwyższy wymiar radości z prowadzenia.

„Przewidujemy, że 2019 r. będzie dla nas kolejnym rokiem rekordowej sprzedaży, a CX-3 stanie na czele najchętniej wybieranych modeli Mazdy w Polsce także dlatego, że w najbliższych miesiącach spodziewamy się wzmożonej aktywności zakupowej przed przyszłorocznymi zmianami w polityce unijnej dotyczącej emisji CO2, która przełoży się na wyższe ceny samochodów w Europie i w Polsce.” – dodaje Ł.Paździor.

W 2018 r. Mazda Motor Poland sprzedała w Polsce 12 574 szt. samochodów, notując wzrost o ponad 11 proc. rok do roku. Nasz rynek był dla marki czwarty pod względem wielkości sprzedaży w Europie po Niemczech, Wlk. Brytanii i Hiszpanii.

Za: Mazda

Share.

Leave A Reply