Rok przed wprowadzeniem na rynek (pod koniec 2021 roku), BMW Group przedstawia pierwszą zapowiedź przyszłego BMW iX będącego obecnie w fazie przygotowań do produkcji seryjnej. BMW iX jest pierwszym modelem opartym na nowym, skalowalnym modułowo systemie BMW Group i stanowi nową interpretację stylistyki, zrównoważonego rozwoju, radość z jazdy, wszechstronności i luksusu.

Model zaprojektowany od samego początku z myślą o czysto elektrycznej mobilności BMW jest nową definicją popularnej koncepcji Sports Activity Vehicle (SAV). Dzięki zupełnie nowej, precyzyjnej i minimalistycznej konstrukcji BMW iX jest pierwszym modelem zorientowanej na przyszłość generacji samochodów, która na nowo definiuje wrażenia z jazdy, poczucie przestrzeni i relacje między pojazdem a jego pasażerami. To co rzuca się w oczy to grill, którym jednym się podoba a innym nie. Jednak, zdecydowanie więcej jest malkontentów, którzy twierdzą, że nie tędy droga. A co o samym samochodzie twierdzi BMW?

Przód pojazdu: ekspresyjna, pionowa atrapa chłodnicy jako „inteligentna” powierzchnia.

Pośrodku przodu pojazdu znajduje się ekspresyjna, ustawiona pionowo atrapa chłodnicy BMW. Ponieważ napęd elektryczny BMW iX wymaga jedynie niewielkiego dopływu powietrza chłodzącego, atrapa chłodnicy BMW jest całkowicie zamknięta. Zamiast tego pełni funkcję „inteligentnej” powierzchni. Pod przezroczystą powierzchnią atrapy chłodnicy BMW umieszczono kamery, radar i inne czujniki.

„Nerki” BMW iX opracowane i wyprodukowane w Centrum Materiałów lekkich i Technologii (LuTZ) BMW Group w Landshut są starannie zaprojektowanym symbolem inteligentnej mobilności. Pełnią rolę innowacyjnej, wielofunkcyjnej i zaawansowanej technicznie konstrukcji, przystosowanej do nowoczesnych systemów wspomagających kierowcę, dzięki którym BMW iX toruje drogę do zautomatyzowanej jazdy.

A czy wam podobają się nerki nowego elektrycznego nie SUVa a SAVa od BMW?

Share.

Leave A Reply