Czy jedenastoletnie Audi A6 C6 z przebiegiem ponad 130.000 km może kosztować prawie 200.000zł? Oczywiście, rzeczy, a w tym wypadku samochody, kosztują tyle ile kupujący chcą za nie zapłacić. W tym konkretnym przypadku, sprzedający ustalił cenę na poziomie całkowicie  nowego Audi A6 C8.

Co w tym konkretnym egzemplarzu jest aż tak wyjątkowego? Jest to wersja RS i to nie byle jakie RS, a poddane tuingowi przez Sportmile  przez co, jak twierdzi sprzedający, jest to jedno z najszybszych Audi RS6 C6 na świecie. A już zdecydowanie w Polsce. Prezentowane Audi ma w zależności od ustawień od 800KM do aż 1150KM. Przy czym do jazdy na co dzień należy przyjąć ok 950KM.

Lista modyfikacji, którym został poddany samochód jest bardzo długa, są to między innymi:

  • 2 x turbosprężarka Perun v3
  • wtrysk metanolu
  • układ wtrysku nitro-metanolu
  • hamulce przód oraz tył ap racing
  • klocki hamulcowe ferrodo racing ds2500
  • lekkie koła oz ultraleggera
  • zawieszenie H&R
  • opony 4 x toyo r888
  • dodatkowy zestaw kół z oponami zimowymi
  • zmodyfikowany układ dolotowy z wkładkami BMC
  • sportowe świece zapłonowe
  • układ przelotowy wraz z downpipe 76 mm
  • cały silnik uszczelniony wraz z pompą oleju
  • zmodyfikowana skrzynia 600 hp do 1300 hp
  • sportowy olej skrzyni biegów
  • customowy układ paliwowy na pompach bosh 044
  • customowy zbiornik metanolu z zestawem AEM
  • zestaw NX mokry do wyboru direct port oraz zwykły strzał od 75 do 500 hp !
  • stand alone do sterowania wtryskiem nitro
  • najlżejsza kompozytowa butla z matą grzewczą i automatycznym odkręcaniem
  • nowy wał napędowy wraz z podporą
  • TCU remap
  • ECU remap

Czy zapłacilibyście za tak skonfigurowany samochód 190.000zł? Cena do negocjacji! Dla porównania „zwykłe” RS6 z tego rocznika kosztuje ok. 110.000

Share.

3 komentarze

  1. Widać, że autor artykułu to typowy Janusz… Jakie A6? Co za ignoracja. S6 i RS6 to jest osobne modele, to tak jakbyś nazwał R8 TTką. I jak ktoś z taką wiedzą może pisać artykuły motoryzacyjne. LOOL

    • Każdy może mieć własne zdanie, nawet „typowy Janusz”. Natomiast zdanie Audi jest takie : „Stylistyka auta w porównaniu z bazową wersją A6 Avant jest wyraźnie inna. Wszystkie elementy zewnętrzne – z wyjątkiem przednich drzwi, dachu i klapy bagażnika – to części stworzone wyłącznie na potrzeby RS.” Co oznacza, że bazą dla linii RS jest zwykłe Audi A6.
      Poza tym nie śmiałbym nazywać R8 TT. Już prędzej nazwałbym go Huracanem, a TT nazwałbym A3

  2. Nie ma sensu kupować takiego samochodu. W większości wypadków tuningowi podlega silnik a układ przeniesienia napędu już nie. Co potem powoduje szereg awarii.

Leave A Reply