Montreux, fascynujące szwajcarskie miasto leżące nad Jeziorem Genewskim, gościć będzie 1 lipca 50. edycję Montreux Jazz Festival, wyjątkowego wydarzenia, którego marka Jeep® jest globalnym partnerem drugi rok z rzędu.
Znany, jako jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych festiwali muzycznych w Europie, Montreux Jazz Festival przyciąga artystów i miłośników muzyki z całego świata, i w tym roku świętować będzie specjalną okazję: swoją 50 edycję.
Jest to ważna rocznica, tym bardziej, że pokrywa się z 75. rocznicą istnienia marki Jeep.

Dla uświetnienia tego wyjątkowego wydarzenia, podczas imprezy zostaną zaprezentowane publiczności trzy ekskluzywne samochody pokazowe dla marki Jeep bazujące na samochodach Grand Cherokee, Renegade i Cherokee. Te wyprodukowane we współpracy z Garage Italia Customs (GIC) auta przeznaczone są specjalnie na Montreux Jazz Festival i nawiązują do świata muzyki.

Marka Jeep i Montreux Jazz Festival to dwaj liderzy na polu swojej działalności: Jeep przez swoje ponad 75 lat historii symbolizuje styl życia i stanowi legendę sektora motoryzacyjnego, natomiast Montreux Jazz Festival zdecydowanie przyczynił się do innowacyjności i ewolucji muzyki ostatnich 50 lat. Zarówno marka Jeep, jak i festiwal jazzowy w Montreux wyróżniają się pasją, autentycznością oraz jakością, jakie zapewniają swoim Fanom i Klientom. Mają długą historię, na którą złożyła się innowacyjność i pionierski potencjał, pozwalające wyprzedzić trendy, pozostając przy tym wiernymi sobie.

Na czas trwania festiwalu, marka Jeep udostępnia międzynarodowym artystom i gościom flotę 30 SUV-ów, w tym: flagowego Grand Cherokee, najbardziej utytułowanego SUV-a, Cherokee, średniego SUV-a, łączącego legendarne umiejętności jazdy 4×4 z nowoczesnym designem i Renegade’a o możliwościach off-roadowych plasujących go na szczycie w swojej kategorii.

Istotę tej partnerskiej współpracy 2016 stanowią wyjątkowe atrakcje, zorganizowane przez markę Jeep w plenerze nad brzegiem jeziora, a w szczególności te, które odbywać się będą w Jeep Temporary Store i na tarasie Le Jardin. W usytuowanym w odległości półtora kilometra od Auditorium, Jeep Temporary Store, odwiedzający będą mogli zarezerwować jazdę próbną, testując całą gamę Jeepów, w tym modele z serii specjalnej „75th Anniversary”.

Jeep Temporary Store ponadto zaproponuje odwiedzającym i fanom marki Jeep możliwość wzięcia udziału w „Jeep Vinyl Booth”: wciągającym doświadczeniem muzycznym, które prezentuje siedem okolicznościowych klipów i list przebojów stworzonych przez markę. Wszystko to, by poprzez muzykę i zdjęcia pokazać kluczowe momenty z 75-letniej historii Jeepa, zapoczątkowanej w 1941 roku. „Winylowa” estetyka i atmosfera tego miejsca jeszcze bardziej zintensyfikują doznania muzyczne gości, którzy będą mogli zrobić sobie zdjęcie i stworzyć swój osobisty cover zapisywany na płycie winylowej. Dzięki aplikacji Vinylize Me* można będzie uczestniczyć w tym doświadczeniu również online.

Taras Le Jardin gościć będzie spektakle na żywo w wykonaniu wybranych artystów, zgodnie z hasłem Jeepa „Free To Improvise” (wolność improwizacji), dobrze obrazujących zarówno istotę muzyki jazzowej, jak i „ducha” marki Jeep i jego Klientów, którzy dzięki swojej wolnej i szukającej przygód naturze, mają odwagę odkrywać nieznane ścieżki i przeżywać wyjątkowe doświadczenia za kierownicą swoich samochodów 4×4.
Na tarasie Le Jardin odbędą się cztery koncerty na żywo w wykonaniu młodych utalentowanych muzycznie artystów. 1 lipca zaśpiewa szwajcarski artysta Paula Plexi, zwycięzca konkursu „Best Jeep Records” ogłoszonego podczas zeszłorocznego festiwalu, 2 lipca wystąpi piosenkarka Amy Yon, 14 lipca – zespół King, a 16 duet Funkstörung. Pomimo, że artyści Ci są przedstawicielami różnych gatunków muzycznych, łączy ich wspólny cel zdominowania sceny i porwania publiczności. Wszystkie cztery koncerty będą transmitowane na żywo na facebookowej stronie Jeep People.

Również kampania reklamowa zrealizowana przez agencję Leo Burnett inspirowana jest hasłem „Free To Improvise” jest uczczeniem nie tylko partnerskiej współpracy marki Jeep i Montreux Jazz Festival, ale również ich jubileuszy. W europejskich Montreux Jazz Cafés wyświetlany będzie online krótki teledysk mówiący o wolności improwizacji. Na teledysku tym można będzie zobaczyć zdjęcia legendarnych modeli Jeepa, słuchając motywu jazzowego z lat 40. Ubiegłego wieku oraz przypomnieć sobie początki Jeepa i Montreux Jazz Festival, który na przestrzeni lat zmienił swój pierwotny wizerunek, wprowadzając różne gatunki muzyczne.

Kampania reklamowa zostanie rozpowszechniona również w prasie i na plakatach umieszczanych na największych szwajcarskich stacjach. Wszystko to, aby przedstawić w formie obrazów związek pomiędzy muzyką a samochodami i przedstawić, posługując się uniwersalnym językiem muzyki, twórczą interpretację symbolu legendarnego grilla z siedmioma szczelinami, cechę charakterystyczną
SUV-a Jeepa.

Źródło: Fiat

Share.

Leave A Reply