Grająca w Lotto Ekstraklasie Korona Kielce oraz Suzuki Motor Poland 10 stycznia 2018 r. podpisały umowę sponsorską, na podstawie której marka Suzuki została Partnerem Motoryzacyjnym Klubu.

W ramach umowy Suzuki dostarczy do klubu Korona Kielce flotę samochodów, na którą złożą się dwa modele: popularny SUV Vitara i wszechstronny crossover SX4 S-CROSS. Uniwersalny charakter tych aut, dynamiczne silniki i świetne właściwości jezdne doskonale wpisują się w sportową aktywność klubu promowaną przez markę Suzuki. Dodatkowo, japoński producent samochodów zasili również klub finansowo, co pozwoli na dalszy rozwój i realizację potrzebnych inwestycji.

– Korona Kielce to silna marka na sportowej mapie kraju, Suzuki to mocny gracz na skalę globalną, cieszę się, że nasze drogi się spotkały i wierzę, że ta współpraca będzie odbywała się z obustronnymi korzyściami – mówi Krzysztof Zając, Prezes Zarządu KORONA S.A.

Suzuki Motor Poland od wielu lat wspiera polski sport, angażując się w różne dyscypliny sportowe.

– Chętnie angażujemy się w działania, które promują aktywny styl życia i sport – zarówno ten amatorski, jak i profesjonalny. Piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną w naszym kraju, dlatego z przyjemnością podpisujemy umowę sponsorską z Koroną Kielce. Cieszymy się z nawiązania współpracy z klubem, który bierze udział w rozgrywkach prestiżowej, najwyższej klasy rozgrywkowej. Nasze wspólne działania z pewnością przyniosą korzyści dla klubu, pozwolą Koronie rozwijać się i zajmować coraz wyższe miejsca w tabeli. Kibicujemy żółto-czerwonym w drodze po Puchar. Najbliższe mecze z pewnością dostarczą mnóstwo pozytywnych emocji – podsumowuje Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

Logo Suzuki pojawi się na koszulkach piłkarzy i będzie wyświetlane na bandach podczas meczów. Firma otrzyma także własną lożę na stadionie.

informacje dodatkowe

Grupa Suzuki Motor Corporation powstała w 1920 r. i jest jednym z wiodących na świecie producentów m. in. samochodów, motocykli oraz silników do jednostek wodnych. Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma będzie koncentrować swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w okresie 5 lat (od 2015 do 2020 roku) dzielącej ją od setnej rocznicy swojej działalności, wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.

Suzuki Motor Poland powstało w 1992 roku jako spółka córka japońskiego koncernu. Spółka plasuje się wśród leaderów sprzedaży Suzuki w Europie i jest jedną z najprężniej rozwijających się spółek marki na świecie. W okresie pięciu lat między rokiem 2012 a 2016 sprzedaż samochodów marki Suzuki w Polsce wzrosła o 28%, a wynik za rok 2017, wynoszący 9414 sztuk, pozwolił osiągnąć wzrost na poziomie 57% względem roku 2012.

Korona Kielce, klub występujący w Lotto Ekstraklasie już 12 sezon.

Obecny okres rozgrywkowy jest jednym z najlepszych w historii występów w lidze, zespół zanotował m.in. 12 meczów bez porażki w rundzie jesiennej. Podopieczni trenera Gino Lettieriego są uznawani jako największa pozytywna niespodzianka tego sezonu.

Zespół swoje mecze rozgrywa na Kolporter Arenie, stadion oddany do użytku w kwietniu 2006 roku może pomieścić 15 500 kibiców. Średnia frekwencja na meczach Korony Kielce w Lotto Ekstraklasie w tym sezonie to blisko 8000 osób.

Za: Suzuki

Share.

Leave A Reply