Nowy Nissan Leaf już w polskich salonach.

0

Nissan LEAF, najlepiej sprzedający się zeroemisyjny samochód elektryczny na świecie, od dzisiaj jest już dostępny w 16 salonach Nissana w niemal wszystkich największych miastach w Polsce*. Wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania reklamowa.

Pierwsze egzemplarze nowego Nissana LEAF opuściły linię produkcyjną Nissana w brytyjskim Sunderland w grudniu 2017 roku. Najnowsza generacja zeroemisyjnego modelu cieszy się ogromną popularnością– do tej pory już ponad 19 000 klientów w Europie złożyło zamówienie na ten model, co oznacza, że średnio co 12 minut zamawiany jest kolejny egzemplarz. Pierwsze sztuki nowego Nissana LEAF właśnie trafiły do polskich salonów.

Stuprocentowo elektryczny Nissan LEAF został gruntownie zmodernizowany w stosunku do poprzedniej generacji, wprowadzając do segmentu samochodów elektrycznych zupełnie nową jakość oraz szereg innowacyjnych technologii. W nowym modelu zastosowano między innymi unikalny system e-Pedal, który umożliwia kierowcy ruszanie, przyspieszanie, zmniejszanie prędkości i zatrzymywanie samochodu tylko poprzez regulowanie nacisku na pedał przyspieszenia. Nowy Nissan LEAF jako pierwszy model w gamie europejskiej wyposażony został w ProPILOT – zaawansowany system wspomagający kierowcę podczas jazdy autostradowej lub po drogach szybkiego ruchu, automatycznie kontrolujący prędkość i odległość od pojazdu poprzedzającego, a także utrzymujący samochód pośrodku pasa ruchu. Nowością jest także ProPILOT Park – funkcja umożliwiająca autonomiczne parkowanie nowego Nissana LEAF za pomocą jednego przycisku, korzystająca z zaawansowanej technologii przetwarzania obrazu z czterech kamer o wysokiej rozdzielczości oraz sygnałów z 12 czujników ultradźwiękowych rozmieszczonych ze wszystkich stron pojazdu.

Nissan LEAF drugiej generacji jest jednym z pierwszych samochodów, przetestowanych w ramach nowego, restrykcyjnego protokołu, tzw. WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), uzyskując w cyklu mieszanym zasięg 270 km, natomiast w warunkach wyłącznie miejskich – do 415 km na jednym ładowaniu.

„Nowoczesne technologie nowego Nissana LEAF są proste w obsłudze i intuicyjne, dzięki czemu kierowca ma niezrównaną przyjemność z jazdy. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom udało nam się połączyć funkcjonalność nowoczesnego samochodu z technologią przyjazną dla środowiska. Od dziś LEAF jest już w polskich salonach i polscy klienci nie muszą nam wierzyć na słowo – mogą sami udać się do wybranych salonów, zobaczyć oraz przetestować nowego Nissana LEAF. Przyszłość motoryzacji zaczyna się dziś!” – powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.

Wyższa jakość, obniżone ceny

Jeszcze przed pojawieniem się samochodów w salonach Nissan obniżył ceny nowego elektrycznego modelu LEAF o wartość akcyzy, uprzedzając wprowadzenie w życie Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. W wyniku zmian nowy LEAF stał się tańszy o 3,1%, a zatem jego bazowa cena to 134 691 zł brutto. Dodatkowo, przy zamówieniach złożonych do 31 marca br., każdy klient indywidualny oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą otrzymają kartę RFID do sieci ładowarek firmy Greenway, a na niej 3100 złotych brutto. Średnio kwota ta wystarczy nawet na 2,5 roku darmowego ładowania w należących do sieci punktach, których liczba do 2020 roku wzrośnie z aktualnych 32 do blisko 200.

Oferta promocyjna obejmuje także atrakcyjne programy finansowania zakupu pojazdu zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Przykładowo w leasingu SELECT nowy Nissan LEAF Visia 40 kWh dostępny jest już za 797 zł netto miesięcznie**.

Premierze nowego Nissana LEAF w Polsce towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która koncentruje się przede wszystkim na nowatorskich technologiach nowego Nissana LEAF oraz aspektach Inteligentnej Mobilności Nissana. Kampania obejmie główne kanały TV, kilkanaście kanałów tematycznych oraz największe polskie portale internetowe.

Nowy Nissan LEAF otrzymał dotychczas kilkanaście prestiżowych nagród branżowych, w tym niedawny tytuł najlepszego samochodu elektrycznego w plebiscycie magazynu What Car?.

Za: Nissan

Share.

About Author

Leave A Reply

Wprowadź CAPTCHA - chcemy wiedzieć, że nie jesteś botem *