Marka Citroën prezentuje dziś Nowego Citroëna C3 modernizując tym samym swój bestsellerowy model, który od 2002 roku znalazł ponad 3,5 miliona nabywców. Nowy C3, swą barwną osobowością oraz świeżym i optymistycznym designem zrywa z utartymi kanonami w tym segmencie. Wyróżnia się niepowtarzalnym stylem i elementami graficznymi nadającymi mu dynamiczny i pewny wygląd. Odważną stylistykę dodatkowo wzmacniają liczne możliwości personalizacji. Wnętrze Nowego C3 zaprojektowano bez żadnych kompromisów pod względem komfortu tak, by każda trasa była mile spędzonym czasem. Samochód ten dysponuje także technologiami multimedialnymi na miarę naszych czasów, a wśród nich, po raz pierwszy na świecie, ConnectedCAM Citroën™, pokładową kamerą HD umożliwiającą udostępnianie zdjęć i filmów.

Wejście na rynek nowego C3 wnosi powiew świeżości na rynku samochodowym. Ten uniwersalny hatchback, daleki od stereotypów, wyróżnia się swoim odważnym, barwnym stylem i pociągającą osobowością.

Nowy Citroën C3 wpisuje się w zasadnicze wartości marki Citroën:

– „OPTIMISTIC” Nowy C3 poprzez swój odważny design już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę niepowtarzalną budową. Jego wysoki i charyzmatyczny przód, a także rozmach linii nadwozia nadają mu mocny i energiczny wygląd. Całość dopełnia gładka  linia oraz charakterystyczny kształt i kolory lakieru. Unikalną osobowość dodatkowo podkreślają liczne możliwości personalizacji. Jest to przystępna oferta w ważnym segmencie rynku, umożliwiająca każdemu posiadanie samochodu o zdecydowanym charakterze, podkreślającym osobowość właściciela. Patrząc z zewnątrz, Nowy C3 posiada dwubarwne nadwozie z trzema kolorami dachu do wyboru. Dodatkowe elementy w kolorze dachu znajdują się przy światłach przeciwmgłowych, na obudowach lusterek zewnętrznych, przy tylnych szybach bocznych oraz na nakładkach Airbump ®.Przestrzenna kabina przykuwa wzrok. Podkreśla ją wykończenie foteli i pozioma, płynna linia deski rozdzielczej. Dostępne są 4 pakiety wyposażenia, pozwalające każdemu na wybranie wnętrza dopasowanego do jego charakteru.

– „HUMAN” ze względu na komfort, jaki zapewnia. W ramach programu Citroën Advanced Comfort®, którego założenia przyjęto w projekcie Nowego C3, marka Citroën poddaje rewizji kanony komfortu nadając im własne cechy nowoczesności. Wystarczy wejść do kabiny, by doznać rzeczywistego poczucia komfortu spoglądając na wygodne fotele, przeszklony, panoramiczny dach, wypełniający wnętrze światłem, pomysłowe schowki, czy dużą przestrzeń. Odczucia te potęgują zastosowane kolory i wysoka jakość użytych materiałów inspirowana luksusowymi meblami czy torbami podróżnymi, by w kabinie C3 poczuć się „jak u siebie”. Nowy C3 oferuje przytulne wnętrze izolujące użytkownika od świata zewnętrznego i drogi. Dla ułatwienia obsługi samochodu zasadnicze funkcje sterowania zgrupowano na 7-calowym ekranie dotykowym. Dodatkową zaletą jest funkcja dostępu i uruchamiania samochodu bez użycia kluczyka. Nowy C3 z 5-drzwiowym nadwoziem jest praktyczny, a jednocześnie kompaktowy – jego długość całkowita wynosi 3,99m.

– „SMART” dzięki technologiom idącym z duchem czasu. Po raz pierwszy na świecie Citroën proponujeConnectedCAMCitroën™. Jest to szerokokątna, multimedialna kamera HD, wbudowana w nadwozie, pozwalająca na rejestrowanie obrazów i filmów oraz udostępnianie ich na portalach społecznościowych lub też zachowanie ich dla siebie. Nowy C3 oferuje liczne urządzenia ułatwiające życie kierowcy: nawigację 3D ze sterowaniem głosowym, kamerę cofania, alarm niezamierzonego przekroczenia linii oraz system kontroli martwego pola. Zaawansowanie technologiczne Nowego C3 jest widoczne w nowoczesnych i wydajnych jednostkach napędowych o wysokich osiągach: silniku benzynowym PureTech, wysokoprężnym BlueHDi oraz automatycznej skrzyni biegów najnowszej generacji EAT6.

Share.

About Author

Leave A Reply