Klasa Business Audi: podróżni, klienci i dealerzy Audi, którzy znajdą się na lotnisku w Monachium, mogą wypróbować najnowsze rozwiązania sprzedażowe przygotowane przez cztery pierścienie. Całkowicie przebudowane i przekształcone, dawne Audi Forum Airport Monachium, zostało ponownie uruchomione jako platforma prezentacji nowoczesnych sposobów dialogu między producentem, klientami i siecią dealerską. Jej centralnym punktem są innowacyjne rozwiązania cyfrowe łączące świat realny z wirtualnym światem Audi.

„myAudi Sphere” – nowe, przeprojektowane i przebudowane miejsce spotkań na monachijskim lotnisku, pełni strategiczną rolę w procesie digitalizacji sieci sprzedażowej czterech pierścieni. Odwiedzający je podróżni i goście z całego świata, mają okazję zetknąć się tu z najnowocześniejszymi rozwiązaniami, które koncern z Ingolstadt tworzy z myślą o ich dalszym wykorzystywaniu w sieci salonów sprzedaży Audi.

Na powierzchni siedmiuset metrów kwadratowych, goście zapoznać się mogą z całą gamą rozwiązań sprzętowych i programistycznych. Wśród nich są np. ekskluzywny projekt zwany „shop-in-shop” przeznaczony do prezentacji linii Audi Sport, narzędzia demonstrujące działanie i zalety autorskich projektów oświetlenia i systemów wsparcia kierowcy Audi, czy też całkowicie zdigitalizowane pomieszczenie, w którym doradca prezentuje wybrany przez klienta model samochodu. W „customer private lounge”, zwiedzający mogą skonfigurować swoje wymarzone Audi i przyjrzeć się najdrobniejszym jego szczegółom na ogromnych ekranach o wysokiej rozdzielczości.

myAudi Sphere jest pierwszym na świecie miejscem, w którym wypróbować można zaawansowany technicznie zestaw „virtual reality”, wirtualnej rzeczywistości – „Audi Walking VR experience”. Używając specjalnego hełmu z okularami do odbioru wirtualnej rzeczywistości, odwiedzający myAudi Sphere mają możliwość wirtualnego spaceru wokół wybranego przez siebie samochodu Audi, a nawet zajęcia miejsca w jego środku. Wszystko tu wygląda jakby było w 100% prawdziwe. Rozwój cyfrowych rozwiązań sprzedażowych jest bardzo dynamiczny, stąd systematycznie do myAudi Sphere na lotnisku w Monachium dodawane będą kolejne elementy.

Klienci i zwiedzający przebudowaną przestrzeń wystawienniczą, mogą również włączać się w warsztaty i seminaria poświęcone cyfrowym innowacjom przygotowywanym przez markę z Ingolstadt. myAudi Sphere w swym zamyśle jest też uzupełnieniem kompleksu trzech centrów szkoleniowych Audi z własnymi terenami do prowadzenia testów, działających bezpośrednio na terenach lotniska Monachium. Co roku szkoli się tu około 25 tysięcy pracowników sieci dealerskiej czterech pierścieni.

Audi Forum Munich Airport Center, zlokalizowane pomiędzy terminalami 1 i 2 tego portu lotniczego, funkcjonuje od roku 1998. W zeszłym roku, ten firmowy salon koncernu z Ingolstadt odwiedziło około 60 000 gości.

 

Źródło:Audi

Share.

About Author

Leave A Reply

Wprowadź CAPTCHA - chcemy wiedzieć, że nie jesteś botem *