Juventus Turyn został Mistrzem Piłkarskiej Serii A 2015-2016 na trzy kolejki przed zakończeniem sezonu.  
Od czterech sezonów, Mistrzom Włoch w charakterze oficjalnego sponsora, towarzyszy marka Jeep, którą łączą z Mistrzem te same wartości: autentyczność, pasja oraz ogromny potencjał do podejmowania i pokonywania wyzwań.

Jest to udany duet dwóch marek o chlubnej przeszłości. Jeep, pionierska marka samochodowa w nowych segmentach i nowych technologiach: w 1941 wraz z modelem Willys-Overland wprowadził pierwszy w historii samochód z napędem 4×4, a w 1946 wraz z modelem Willys Wagon, pierwszy SUV (Sport Utility Vehicle).
75 lat legendy marki zostało uczczonych wprowadzeniem nowych edycji specjalnych „75th Anniversary”, oferowanych w całej gamie samochodów.
Założony w 1897 roku Juventus ma na swoim koncie godną pozazdroszczenia liczbę zwycięstw, w tym puchary narodowe i międzynarodowe, i jest pierwszym włoskim klubem, który ma 41 milionów kibiców w Europie i ponad 300 milionów na świecie.

Marka Jeep ma bardzo udany sezon: poczynając od doskonałych rezultatów uzyskanych w 2015 roku, potwierdza swój zwyżkowy trend również w 2106, odnotowując w marcu br. 29. miesiąc z rzędu stałego wzrostu w Europie.
Jest to dowód na to, że marki Jeep i Juventus traktują każdy sukces, jako punkt startowy do kolejnych, nowych wyzwań, zawsze z determinacją i pasją.

Źródło: Fiat

Share.

About Author

Leave A Reply