Już trzeci rok z rzędu Jeep będzie oficjalnym partnerem marki Harley-Davidson i będzie uczestniczyć w najważniejszych wydarzeniach organizowanych w regionie EMEA przez legendarnego amerykańskiego producenta motocykli.
Prestiżowa współpraca oparta jest na wyznawanych wspólnie wartościach: pasji, wolności i autentyczności.

W związku z ogromnym sukcesem dwóch poprzednich edycji, w których wzięło udział ponad 600 tysięcy uczestników w 2014 roku i ponad milion w 2015 roku, partnerska współpraca pomiędzy dwoma amerykańskimi ikonami została przedłużona na rok 2016, od końca kwietnia do września, przewidując bogaty program składający się 13 imprez w ośmiu krajach europejskich (Francja, Niemcy, Holandia, Austria, Wielka Brytania, Włochy, Słowenia i Czechy) plus jeden zlot w RPA.

Pierwsze spotkanie europejskie zaplanowano od 28 kwietnia do 1 maja br., podczas Euro Festival w Saint-Tropez, jednocześnie z imprezą w Afryce Południowej.

Podczas każdego zlotu zostanie przygotowany Harley Village, gdzie zaprezentowana zostanie cała gama samochodów marki Jeep, udostępniona publiczności do jazd testowych oraz kilka samochodów pokazowych Jeepa zindywidualizowanych ekskluzywnymi akcesoriami Mopar.

Gwiazdami poszczególnych zlotów europejskich będą oficjalne kluby JOG (Jeep Owners Group) i HOG (Harley Owners Group). Założony w sierpniu 2014 roku, JOG jest jedynym, oficjalnym fan clubem prowadzonym centralnie przez markę Jeep i aktywnym w 24 krajach regionu EMEA. Obecnie zrzesza on 64 tysiące członków. HOG powstał w 1983 roku i liczy łącznie 116 tysięcy członków w regionie EMEA.

Obydwa oficjalne kluby zrzeszają właścicieli i entuzjastów, którzy podzielają wspólne wartości: dumę z jazdy za kierownicą ikony motoryzacji, zarówno na dwóch, jak i czterech kółkach, tęsknotę za wolnością i pragnienie przygody. Ale podobieństwa na tym się nie kończą. Członkowie obydwu klubów dzielą wspólną pasję podróży i przygody, oraz wyjątkowy charakter, który przenosi się na pojazdy, na których jeżdżą. To nie przypadek, że zarówno kierowcy samochodów Jeep, jak i motocykli Harley-Davidson czują, że przynależą do wielkiej społeczności.

Źródło: Fiat

Share.

About Author

Leave A Reply

Wprowadź CAPTCHA - chcemy wiedzieć, że nie jesteś botem *