Showing 2 of 5

Wielodźwigniowy system nieprzerwanie dopasowuje się do potrzeb, zwiększając lub zmniejszając skok tłoka, by zmienić stopień sprężania w komorze spalania ponad tłokiem. Wysoki stopień sprężania wspiera wydajność, podczas gdy niski dostarcza więcej mocy i momentu obrotowego. Silnik VC-Turbo zapewnia wszelkie stopnie sprężania – od 8:1 (dla osiągów) po 14:1 (dla wydajności), maksymalizując kontrolę kierowcy nad napędem.

Silnik rozwija moc 268 KM (200 kW) oraz 380 Nm, co jest najlepszą w klasie kombinacją mocy i momentu obrotowego dla czterocylindrowych jednostek. Modele z napędem na przednie koła zapewniają niższe o 35 % zużycie paliwa w porównaniu z silnikiem benzynowym V6 w poprzednim QX50, zaś modele z napędem na 4 koła – spalanie niższe o 30 %.

Jednostka współpracuje z bezstopniową skrzynią biegów (CVT), by moc docierała do kół bez przerw. Nieskończona liczba przełożeń doskonale pasuje do zdolności nieprzerwanego przekształcania przez  silnik jego charakterystyki.

Zupełnie nowa platforma z przewidywalną i przewidującą charakterystyką prowadzenia oraz resorowania

„W skali globalnej rynek SUV-ów i crossoverów klasy premium jest rynkiem numer jeden. QX50 – najważniejszy obecnie model INFINITI – oferuje nabywcom aut premium wszystko to, czego mogliby oczekiwać po samochodzie tego typu. Także za sprawą zupełnie nowej platformy, pozwalającej na doskonałe połączenie przestronności i pojemności transportowej.”

François Bancon, wiceprezes Infiniti ds. strategii produktu

QX50 jest zbudowany na zupełnie nowej płycie podwoziowej, przewidzianej dla silników montowanych z przodu i przedniego napędu, z opcją napędzania wszystkich kół. Skonstruowana z myślą o elastyczności zastosowań, nowa platforma ustanawia nowe standardy wyrafinowanej sztywności i możliwości kształtowania przestrzeni wewnętrznej w segmencie kompaktowych SUV-ów premium.

Konstrukcja platformy pozwala na lepsze niż dotąd rozplanowanie modułowe, dzięki czemu QX50 ma idealne proporcje wnętrza między kabiną pasażerską a przestrzenią transportową.

Share.

About Author

Leave A Reply

Wprowadź CAPTCHA - chcemy wiedzieć, że nie jesteś botem *