Fast&Furious powraca ze wsparciem Mitsubishi

0

Brytyjski oddział firmy Mitsubishi Motors został oficjalnym partnerem i dostawcą pojazdów na potrzeby globalnego show „Fast & Furious Live”. To impreza organizowana w obiektach formatu stadionowego, podczas której fani słynnej, filmowej serii mogą poczuć moc i adrenalinę, które tak zafascynowały ich z kinowych ekranów.

Brytyjska filia Mitsubishi Motors dostarczy na potrzeby show pojazdy, służące zarówno ekipie organizatora, jak i specjalnie przygotowane, zmodyfikowane modele, które będą uczestniczyć w pokazach.

Podczas występów na żywo pojawią się trzy modele Mitsubishi, m.in. specjalna wersja Mitsubishi Lancera Evolution, która będzie brać udział w pokazach z udziałem widzów, podczas unikatowej interaktywnej imprezy „Fast & Furious Live”, rozpoczynającej się w Wielkiej Brytanii już w tym miesiącu.

Pracująca na zapleczu, ale nie mniej istotna dla powodzenia całego przedsięwzięcia, będzie flota sprawnych i funkcjonalnych pickupów Mitsubishi L200, która będzie służyć ekipom wykonawczym. Ich zadania będą obejmować szereg działań, od transportu samochodów grających główne role podczas imprezy, po przewożenie pracowników pomiędzy szeregiem kolejnych lokalizacji, dzięki czemu cenione pickupy Mitsubishi L200 staną się członkami wielkiej rodziny „Fast Live”.

„Z ogromną przyjemnością witamy turbodoładowaną obecność Mitsubishi w naszej produkcji show na żywo – powiedział James Cooke-Priest, prezes Fast Live Productions. „Publiczność spodziewa się ujrzeć na własne oczy tę słynną, szybką japońską markę i jesteśmy bardzo podekscytowani wsparciem, jakie Mitsubishi zapewnia imprezie zarówno na arenie, jak i za kulisami”.

Mitsubishi Motors ma długą i bogatą historię związaną z serią filmów „Fast & Furious”. Japońska marka samochodowa była obecna w większości filmów z tego cyklu, a wiele z gwiazdorskich samochodów stało się ulubionymi pojazdami fanów serii: od błyszczącego, zielonego Mitsubishi Eclipse z „The Fast and the Furious”, po wspomaganego nitro Mitsubishi Lancera Evolution VII, jaki wystąpił w „2 Fast 2 Furious”.

„Mitsubishi Motors było częścią historii Fast & Furious od samego początku i jesteśmy dumni z tego, że możemy być częścią tego nowego spektakularnego pokazu na żywo, inspirowanego legendarną już serią filmową” – powiedział Lance Bradley, dyrektor zarządzający Mitsubishi Motors w Wielkiej Brytanii. „Nie tylko nasze robocze Mitsubishi L200 zapewnią niezawodną obsługę logistyczną zespołowi produkcyjnemu Fast & Furious Live – nasze pojazdy będą również obecne w niektórych przełomowych sekwencjach akcji programu, więc cieszymy się, że możemy zapewnić wsparcie w wielu aspektach tej niesamowitej produkcji”.

Oficjalnie zaanonsowany w zeszłym miesiącu, napędzany adrenaliną, dwugodzinny program „Fast & Furious Live”, ma być najbardziej spektakularną produkcją na żywo, jaką kiedykolwiek stworzono, zachwycając pokazami precyzyjnej jazdy i nowo stworzonymi numerami kaskaderskimi. Fani zostaną przetransportowani bezpośrednio do tego wciągającego uzupełnienia filmów serii „Fast & Furious” dzięki ulubionym samochodom, lokalizacjom oplatającym kulę ziemską oraz kluczowym scenom z serii filmowej – odtworzonym z pomocą najnowocześniejszej technologii mappingu projekcji 3D. Więcej informacji i bilety dostępne są pod adresem www.fastandfuriouslive.com

Seria „Fast & Furious”
Przez osiem filmów, które stopniowo rozbudzały emocje w stale rosnącej publiczności i zarobiły na całym świecie ponad 5 miliardów dolarów, hit wytwórni Universal Pictures stał się najbardziej dochodową i najdłużej wyświetlaną serią filmową tego studia. Na platformach mediów społecznościowych miłośnicy cyklu i obsady stali się największą grupą fanów, spośród wszystkich, aktywnych obecnie serii kinowych. Śladem „Furious 7” z 2015 roku, jednego z filmów, które najszybciej zarobiły 1 miliard dolarów na całym świecie w historii box-office i szóstego, największego tytułu filmowego wszech czasów, pojawiła się najnowsza odsłona tej popularnej serii filmów: „The Fate of the Furious”. Film zadebiutował w kinach w kwietniu 2017 roku i osiągnął status największego otwarcia wszech czasów.

Fast Live Productions
Brand Events we współpracy ze specjalistami z branży sportowej, medialnej i rozrywkowej spod znaku Epsilon Partners, stworzyli i sfinansowali spółkę joint venture Fast Live Productions Ltd, która będzie produkować i organizować tournee Fast & Furious Live na całym świecie przez najbliższe 5 lat. Brand Events współpracował wcześniej z BBC Worldwide, produkując i organizując niezwykle udane pokazy Top Gear Live na całym świecie przez ponad 10 lat. Firma prowadzi wiele innych renomowanych imprez motoryzacyjnych i festiwali, w tym festiwal motoryzacyjny Ignition, London Classic Car Show i festiwale CarFest. Firma powszechnie uważana za najbardziej renomowaną i innowacyjną w organizacji i produkcji imprez konsumenckich, ma na swoim koncie wiele wyróżnień branżowych.

Universal Brand Development
Universal Brand Development odpowiada za globalną ekspansję franszyzy, własności intelektualnej, postaci i materiałów firmy, realizowaną za pomocą innowacyjnych produktów fizycznych i cyfrowych, tworzonych treści i programów konsumenckich. Wraz z zarządzaniem markami franczyzowymi, podstawowa działalność Universal Brand Development obejmuje produkty konsumenckie, gry i platformy cyfrowe oraz rozrywkę na żywo w oparciu o szeroką gamę własności intelektualnych firmy utworzoną przez Universal Pictures, Illumination Entertainment, DreamWorks Animation i NBCUniversal cable i TV. Universal Brand Development jest segmentem biznesowym Universal Filmed Entertainment Group i częścią NBCUniversal, spółki zależnej Comcast Corporation (NASDAQ: CMCSA).

O Mitsubishi Motors Corporation (MMC)
MMC jest globalnym producentem samochodów z siedzibą w Japonii, wyznaczającym trendy w segmentach pick-up’ów i SUV-ów oraz w rozwoju technologii napędu na cztery koła. Firma jest obecna na ponad 160 rynkach, ze szczególną reprezentacją w krajach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN. Jako pionier elektromobilności, który od roku 1966 prowadzi badania nad pojazdami elektrycznymi, firma zaprezentowała w roku 2009 pierwszy seryjnie produkowany samochód elektryczny (i-MiEV), a następnie, w roku 2013 model Outlander PHEV – pierwszy hybrydowy SUV typu plug-in z elektrycznym napędem na cztery koła.

MMC zatrudnia 30 000 pracowników na całym świecie i wytwarza samochody w zakładach produkcyjnych w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji. Lokomotywami wzrostu potęgi koncernu są modele Pajero Sport, L200/Triton i Outlander. W roku fiskalnym 2016 firma sprzedała na całym świecie 926 000 egzemplarzy pojazdów, osiągając sprzedaż netto na poziomie 1.9 bilionów jenów.

Źródło:Mitsubishi

Share.

About Author

Leave A Reply

Wprowadź CAPTCHA - chcemy wiedzieć, że nie jesteś botem *