Audi uzyskało najlepszy wynik wśród marek segmentu premium w Wielkim Teście Salonów 2016, przeprowadzonym przez redakcję tygodnika Auto Świat we współpracy z TNS Polska. W ogólnym zestawieniu salonów wszystkich marek, cztery pierścienie znalazły się na miejscu czwartym. W trzynastej już edycji Wielkiego Testu Salonów, audytorzy odwiedzili 365 salonów należących do 21 importerów aut.

Audytorzy oceniali salony według trzech głównych kryteriów: organizacja salonu, obsługa klienta i jazda próbna. Były one rozpisane na kilkadziesiąt szczegółowych punktów – „tajemniczy klient” natychmiast po zakończeniu wizyty w salonie wypełniał kilkustronicowy protokół. Audi zajęło czwarte miejsce w stawce, gromadząc 82,1% możliwych punktów – było jednak zdecydowanie najlepsze wśród konkurencji segmentu premium.

„Jednym z fundamentów naszej pracy jest obsługa klienta godna marki segmentu premium.” – powiedział podczas uroczystości wręczenia wyróżnień Wielkiego Testu Salonów Leszek Kempiński PR manager Audi. „Najważniejsze są dla nas: zachowanie sprzedawców, ich fachowość, umiejętność zrozumienia potrzeb klientów i zdolność zaprezentowania auta, a także elastyczność i skłonność do negocjacji. Bardzo się cieszę, że umiejętności te zostały docenione i że marka z czterema pierścieniami w logo znalazła się na tak dobrym miejscu” – dodał Leszek Kempiński.

W tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów sprawdzono 30% salonów sieci dealerskich aż 21 marek. Średnia ocena dla wszystkich badanych salonów wyniosła 74,8% spełniania monitorowanych w projekcie standardów. Wyróżnienia wręczono podczas, podczas IV Konferencji Motoryzacyjnej organizowanej przez TNS Polska.

 

Źródło:Audi

Share.

About Author

Leave A Reply

Wprowadź CAPTCHA - chcemy wiedzieć, że nie jesteś botem *